sobota, 25 lutego 2017

Wynik Candy


Witam Was bardzo serdecznie. Jest już po północy, więc tak jak obiecałam wylosuję jedną z Was. Ogłaszam, że moje rocznicowe Candy wygrała Ania z bloga Hannas Decoupage . Aniu kochana, gratuluję Ci bardzo i mam nadzieję, że łaskawym okiem spojrzysz na moje decu. Wszystkim dziewczynom dziękuję za chęć udziału w moim Candy i za życzenia od Was.


 



Aniu, jeszcze raz serdecznie Ci gratuluję i czekam na maila z Twoim adresem do wysyłki.
                                         Pozdrawiam Was bardzo serdecznie, Monika.


43 komentarze:

  1. Gratulacje dla Ani :*
    A Tobie Kochana dziękuję za zabawę :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla Ani.
    Podziękowania dla Ciebie za zabawę.
    Ale czemu te śliczności nie do mnie przyjadą ...
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ach ! Zazdrszcz Ani, ale gratuluję wygranej :* Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję Ani. Dzięki za zabawę

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratki dla Ani i dzięki za zabawę, Moniko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za zabawę :)gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ania, gratulacje! :)
    A Tobie Moniko dzięki za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i bardzo dziękuję za udział w pasjonującej zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniczko, dziękuję za wspaniała zabawę, a Ani gratuluję pięknej wygranej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za zabawę . Wspaniałe rzeczy wygrała Ania. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie wierzę !!! Aż kilka razy musiałam przeczytać. Naprawdę ja wygrałam?! Jej, cudownie :DDD Takie cuda będę miała :) Wielkie dzięki:) A dziewczynom się nie dziwię, że zazdroszczą, też bym zazdrościła:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję Hannas Decoupage!!! Też zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje! Dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję Ani a Tobie Moniczko dziękuję za miłą zabawę.
    Przesyłam cieplutkie pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje dla zwyciężczyni, a Tobie dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratulacje dla Ani - prawdziwa z niej szczęściara:)) Tobie Moniko dziękuję za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluje Ani, a Tobie dziekuje za zabawe
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję:)
    Organizatorkę pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dla Ani ogromne gratulacje i dzięki za zabawę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje dla zwycieżczyni, ah takie piękne prezenty zgarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Monisiu, dziękuję za zabawę i gratuluję Ani:)))

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratulacje!! Super blog <3

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratulację, żałuję że się nie udało bo wygrana jest wspaniała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Że ja się pochorowałam i nie widziałam tego Candy :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla Ani, a Tobie dziękuję za zabawę. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję Zwyciężczyni i pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratulacje dla Ani😊 pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia ❤

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję Ani. Dziękuję za zabawę 😃

    OdpowiedzUsuń
  29. Gratulacje dla wylosowanej:)
    Pozdrwoenia!:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluje osobie,która wygrała te Twoje cuda

    OdpowiedzUsuń
  31. A ja zapraszam na Candy do mnie :)
    http://grandmothermartha.blogspot.com/2017/03/zapraszam-na-wiosenne-candy.html
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję Zwyciężczyni! Pozdrawiam serdecznie!:)

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratulacje dla Ania.
    Polecą do Niej piękne niespodzianki. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratululacje Aniu :) zazdroszcze tyc cudownsci :) pozdrawiam szanowna artystkę :) serdeczności :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje dla Ani! pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wonderful doll!
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    OdpowiedzUsuń
  37. Gratuluję i dziękuję za zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratulacje dla Ani :)Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i dziękuję za odwiedziny na blogu-Gosia♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni. :)

    OdpowiedzUsuń