wtorek, 27 lutego 2018

Zeszłoroczne...

Witam Was serdecznie ! Najmłodsza pociecha już śpi, więc szybko napstrykałam zdjęć zeszłorocznych prac. Na pierwszy plan szydełko.Wzory z Pinterestu.









To Sophia w wydaniu szydełkowym, która odeszła trzy lata temu. Była z nami dwanaście lat.



Dawno nie pokazywałam decu. Na własną potrzebę odnowiłam sobie znalezioną szafeczkę. Właściwie znalazłam dwie, drugą odnowiłam dla mamy, ale pokażę innym razem.



Pozdrawiam Was gorąco i dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Monika

43 komentarze:

  1. Śliczne te szydełkowe laleczki. Podziwiam bo ja bym nie wiedziała jak się za nie zabrać.Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Piesek TOTALNIE fantastyczny!
    Jak żywy! :)
    No nie mogę się na niego napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace szydełkowe Moniczko! Piesek dla mnie NAJ!
    A szafeczkę mam identyczną, nawet dwie i też ozdobione decoupage'em ale oczywiście inaczej.
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne prace szydełkowe!! Piesek rewelacyjny!!!
    Świetnie odnowiłaś szafeczkę!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Moniko, szafka rewelacja...no i laleczki i piesiorek cudne...gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne są Twoje szydełkowe dziergadełka, Moniczko!
    A Sophia - do zakochania :-)
    I wspaniały efekt dała metamorfoza szafki.
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne prace, wszystkie bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe szydełkowe prace!!! Super odnowiona szafeczka!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Moniczko, piękne i magiczne są Twoje laleczki i maskotki. Ta pierwsza to wykapana Ania z Zielonego Wzgórza.
    Urocza szafeczka.
    Serdecznie pozdrawiam i przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze maskotki , piesek mnie powalił na kolana - słodziak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Urocze te szydełkowe przytulanki! Piesek jak prawdziwy!! Szafkę mam podobną jeszcze po babci i też czeka na moją wenę:) Twoja rewelacyjna!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie czarujesz szydełkiem! Sophia wyszła urocza, szafka też bardzo mi się podoba. Gratuluje weny, pomysłów i wykonania. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prace :). Szkoda, że nie lubię tworzyć amigurumi :(. Pozdrawiam serdecznie :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku jakie pięknosci Kochana ! Syrenka skradła me serce :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale ty jesteś pełna pomysłów i niespodzianek Monisiu :) Prace rewelacyjne, oglądam z podziwem :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie te wszystkie maskoty są piękne, aż tupię z zachwytu!

    OdpowiedzUsuń
  17. Szafeczka cudna! Zabawki również !

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdziwe szydełkowe cudeńka wyczarowałaś .Szafeczka piękna odmieniona i bardzo mnie zachwyciła .Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  19. Urocze te szydełkowe przytulanki! Piesek jak prawdziwy!! Szafkę mam podobną jeszcze po babci i też czeka na moją wenę:) Twoja rewelacyjna!!
    สมัคร D2BET

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko jak zawsze piękne! Ale ten piesio to jest genialny!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lala w zielonej sukience jest kapitalna - świetne włosy jej zrobiłaś :) Syrenka, Peppa i Psiaczek także są śliczne - odwiedziny u Ciebie to jak zawsze same miłe wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wzruszyła mnie ta maleńka Sophia - prześliczna! Twoje szydełkowe prace Moniczko są niesamowite, podziwiam staranność wykonania i dbałość o detale. A szafką trochę mnie zaskoczyłaś - świetna robota i znakomity efekt.
    Przesyłam serdeczne uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Monisiu jakie piękne słodzaki 😊a Sophia to już rwewelacja. Podziwiam też Twoja nowa szafkę. Fantastyczna przemiana. Pozdrawiam cala w zachwytach😀

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne prace! piesek jest przeuroczy!:):)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wsystkie szydełkowe prace są cudne ;-) a szafka jest mega uwielbiam taki styl to cudownie, że sama potrafisz takie dzieła tworzyć pięknie Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Maskotki są prześliczne, ale i szafka zachwyca:)
    u mnie stoją podobne dwie do malowania, ale nie wiem kiedy sie za nie wezmę
    Pozdrawiam seerdecznie

    OdpowiedzUsuń
  27. Te laleczki są po prostu przeurocze!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moniko jestem pod ogromnym wrażeniem! Przepiękne prace, w szczególności jestem zachwycona laleczkami :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ta szafka jest totalnie rewelacyjna! Też mam taką...gdzieś...
    Oj, zainspirowałaś mnie. Muszę tylko poczekać na cieplejsze dni. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  30. Same cudowności. Piękne prace 🙂

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna są wszystkie :) Podziwiam za tą cierpliwość bo to tyle pracy :) A szafeczka jest po prostu fantastyczna :) Zakochałam się w niej :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Same wspaniałości :) A szafeczką jestem zauroczona i to bardzo 😍 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne i pomysłowe prace,życzę powodzenia w wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne zabawki, bardzo ładnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Brawo. Jesteś super uzdolniona. Przepiękne prace, naprawdę robią wrażenie.

    Bardzo serdecznie pozdrawiam i życzę radosnych dni. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow Monika. What a great collection of beautiful amigurumis!!!!!!!!! Kisses, my friend.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowne prace!
    Pozdrawiam serdecznie!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  38. Szafeczka robi wrażenie. Ma wspaniałe drugie życie :)
    Szydełkowe laleczki piękne, a piesek skradł moje serce :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękne prace :) A odnowiona szafka - wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  40. O Boszzzeeee jakie cudowne te laleczki!!! A ta syrenka jest boska!!♥ Szafka przebija wszystko, cudownie Ci to wyszło :D syrenka naprawdę urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zmiana siateczki ogromna! Nie muszę dodawać, że na plus :-) Szydełkowe stworzenia świetne :-)

    OdpowiedzUsuń
  42. Szafeczka wygląda przecudnie :)

    OdpowiedzUsuń