czwartek, 31 sierpnia 2017

Szydełkowe robótki i Podaj dalej

Witam Was serdecznie. Tak jak w tytule, szydełkowe robótki: dwa kotki {wzór} z włóczki, którą dostałam w prezencie od Iwonki z bloga W czasie wolnym oraz owieczka {wzór}, zrobione już jakiś czas temu, ale dopiero dziś miały sesję zdjęciową.




Nasz nowy nabytek, dzieci wyszły na spacer i wróciły z malutką kotką, wabi się Lusia.


Prince





Jakiś czas temu wzięłam udział w ''Podaj dalej" u Tiny z bloga Tinyhandmade, a to prezenty, które od Niej otrzymałam: prześliczny ptaszek i serduszko, szydełkowy igielnik i podkładeczki pod kubki, ciekawe serwetki, przydasie, zakładeczka, herbatki i coś słodkiego. Tino jeszcze raz bardzi Ci dziękuję. Ogłaszam teraz zabawę u siebie, dla dwóch  pierwszych osób, które wyrażą chęć udziału w tej zabawie i zorganizują ją też u siebie, przygotuję prezenty. Czas na przygotowanie to rok. 



Pochwalę się karteczką imieninową jaką otrzymałam od Małgosi z bloga Papierowy jarmark. Jest przepiękna, zdjęcie nie oddaje jej uroku, jeszcze raz Małgosiu bardzo Ci dziękuję za życzenia i tą piękną kartkę.


Na koniec malinki z ogródka.


Pozdrawiam, Monika.

46 komentarzy:

  1. Moniczko ja jestem chętna do udziału w zabawie. I też prześlę dalej moje produkty.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne tworki i owieczka wymiata:)
    świetne upominki

    OdpowiedzUsuń
  3. Moniczko, jakie śliczne kotki (wszystkie:) i słodka owieczka. Cieszę się razem z Tobą z tych pięknych prezentów od Tiny.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe są Twoje szydełkowe zabawki! Podziwiam!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ,ja chętnie biorę udział w zabawie ;)
    Szydełkowe zabaweczki mnie zachwycają ! Super :) w szczególności owieczka

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne szydlaki :) Tina super Cię obdarowała :) szkoda, że się spóźniłam...

    OdpowiedzUsuń
  7. Moniko! Chociaż nie jestem wielbicielką kotów, Ale te Twoje mnie zauroczyły, Baranek też bardzo mi się podoba, Tina pięknie Cię obdarowała - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Kocia banda super, ale ja tu mało obiektywna jestem, bo koty uwielbiam. Owieczka cudna i jaką ma piękną "wełenkę" na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham Twoje szydełkowe tworki, Moniczko!
    😺 😺 i 🐑 są prześliczne :-)
    Gratuluję prezentów od Tatiany!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kociaki słodziaki :) Owieczka mega urocza :D Prezenty piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne maskotki. Za mną cały czas chodzą te koty ale ciężko mi się do nich zabrać :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczniutkie szydełkowe maskotki:)
    A żywe kociaki prawdziwe słodziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczne prace:) A koteczka słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kotki. Jestem pod wrażeniem, jak dobierasz kolory.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są te Twoje szydełkowe maskotki, bardzo mi się podobają a szczególnie owieczka!
    Miłego weekendu Moniczko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale słodziaki. Fajne są te Twoje prace:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Baranek mnie powalił jest przesłodki, choć kociaki też są piękne;)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniałe zwierzątka szydełkowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale śliczne prace Kochana !! Jestem jak zwykle oczarowana Twoją twórczością :) Baranek najbardziej skradł me serce :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne i słodkie Twoje robótkowe kotki i owieczka! a prezent z zabawy świetny! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne a owieczka jest rewelacyjna. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Owieczka fantastyczna!!!!
    Wszystkie kotki na drzewie świetnie wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie wykonanie.Cudowne i słodkie.A może będę też liski ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo spodobały mi się kotki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne koty. Zarówno te z włóczki, jak i żywe :)) Ciekawe jakie zwierzątko dzieci przyniosą z kolejnego spaceru :)))
    Owca super! Świetnie wykonana.
    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie kotki cudne! Te szydełkowe super wyglądają w czasie sjesty na drzewie:):) Owieczka równie urocza! Podziwiam! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękności tutaj pokazałaś .Bardzo sympatyczne maskotki ,starannie wykonane i czarujące.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ piękne szydełkowe zwierzaki. Są czadowe!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Monia, cudowne "szydłaki". No urocze są te kotki, a owieczka jest milusia 😃

    OdpowiedzUsuń
  30. Słodziutkie są te Twoje robótkowe prace...podziwiam talent! Pozdrawiam bardzo serdecznie -Gosia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Sooooooo cute!!!! Beautiful!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja owieczka jest przesłodka. Zresztą te kociaki tęczowe również.

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękne Twoje prace i piękne prezenty. Katarka od Gosi śliczniutka. Mnie za serce ujęła owieczka - jest rewelacyjna :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluje prezentów! i przyznam, że zachwycam się Twoimi szydełkowymi bawidełkami.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne maskotki , szczególnie owieczka wpadła mi w oko i siedzi :):):)
    Fajnie ,że przygarnęliście kotkę .... nam też ktoś podrzucił wiosną kotkę i już została i mam też takiego Rudzielca !

    OdpowiedzUsuń
  36. Twoje kotki są urocze ale owieczka bije ich na głowę. Ta technika szydełkowa jest niezwykle precyzyjna nie wiem czy bym nawet potrafiła cokolwiek zrobić. Ja to raczej ażury:))

    OdpowiedzUsuń
  37. Jakie przesłodkie te kotki i te zrobione i te żywe ;-) Owieczka wymiata po prostu dla mnie bomba ;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  38. Same cudeńka jestem zauroczona.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajne koteczki i owieczka. Prezenty super

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudne maskotki jak zwykle zresztą ;) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń